Scuba diving

25 oktober 2014 - Melbourne, Australië

scuba divingDonderdagavond kregen we onverwachts een sportief aanbod. We konden een gratis duik initiatie volgen omdat onze surflersurfleraar zijn training volgt tot duikinstructor en nog leerlingen nodig had. We leerden zowat alles dat je nodig hebt om in open water te mogen duiken en net zoals het surfen ging het vlotjes om alles toe te passen.

’s Avonds was er een halloweenparty op de universiteit maar in tegenstelling tot de Belgische feestjes duurde het feestje hier maar tot 1u. We gaan die ausies hier duidelijk nog wat moeten leren ;) Het bier smaakt hier redelijk ok en in zowat ieder pub heb je Stella van het vat.

Go Belgium!

Vrijdag gingen we kijken naar een appartement vlakbij de victoria market, dé versmarkt van Melbourne. Dinsdag kunnen we er gaan wonen en we blijven er tot 24 december. Vanaf dan zijn de ouders van Wout hier en gaan we samen gaan rondtrekken.

Vandaag cv’s versturen en vast werk zoeken voor de komende maanden. Morgen gaan we naar st kilda beach want het wordt hier tot rond de 30°

Groetjes