Marlies Gadeyne

Foto’s:
315

Over ons

Na mijn opleiding hotel aan de hotelschool spermalie ging ik verder studeren voor een diploma als leerkracht lichamelijke opvoeding en informatica.

Bij mijn zoektocht naar wat ik hierna wou doen kwam ik via andere reisverhalen van vrienden en kennissen op het idee om Australië te gaan ontdekken samen met Wout.

Over onze reis

Op woensdag 15 oktober 2014 vertrok ik samen met Wout naar Australië.

Vanuit Melbourne trekken we  6,5 maanden rond tot in Darwin.
Vanuit Darwin vliegen we naar Auckland om er in 2 weken New Zealand te ontdekken. Daarna vliegen we naar Bangkok waar we in 2 maand Thailand en de landen er rond willen door trekken. Wout vliegt 10 juni terug naar België en ik blijf nog tot 19 juli om er samen met mijn moeder Phuket te zien.

Bezochte landen

Wij hebben 15 landen (6%) bezocht:

Australië, België, Duitsland, Frankrijk, Italië, Nederland, Nieuw-Zeeland, Oostenrijk, Polen, Portugal, Spanje, Thailand, Verenigd Koninkrijk, Verenigde Staten, Zwitserland.